Amanda & jag snackar med Pia xd



Pia: det är kul att cykla ( tror jag hon säger)
Jag: ah
Jag: hejhej, fint väder de är idag eller hur?
Pia: ysch, jag är sjukskriven idag.
Jag: ojdå
Jag: fint väder de är idag
Amanda: hej å hå pia
Jag: hej å hå, hej å hå
Pia: usch så scheligt (stavning) att börja jobba på måndag, men jag får se hur de hår,
      de har varit så mkt med skiten
Jag: vad har hänt?
Pia: nej.. jag ramlade när jag cyklade & slog i foten
Jag: åå jävlar..
Pia: ah, de va bara en stukning dom trodde den va bruten,
Jag: oj
Pia: ah den va helt blå, eller va säger man?
Jag: men de ser ut att gå bra att cykla
Pia: ah menj ag får cykla med hälen
Jag: Ah,ha, aa de ser jag
Pia: men de är....   ( vet inte va hon säger)
Amanda: aa de förstår jag
Jag: men du har fin cykel
Pia: aa de är min kille som har köpt den
Jag: aahaa
Pia: snällt av han
Jag: vad heter han?
Pia: han heter Bengt, men tala inte om de för dom på fritidsgården
Jag: nej!
Jag: brukar ni ha mysigt på fredags kvällar då?
Pia: ah, vi kanske ska på fest till en kompis
Jag: gud va trevligt
Pia: hon bor granne med mig,   ( så säger hon något)
Jag: aaa haaa....
Pia:  ( och så säger hon något om att hennes hund skäller
Jag: ahaa..
Jag: ah de förstår jag
Pia: men de är inget att klaga om de är hunden om skäller.
Pia: sen när jag kommer dit( till hennes kille ) så får jag sova bra, så skäller inte hunda fan.
Amanda: ah man måste ju ha 8 timmars sömn
Pia: aah
Jag: aahh..
Pia: ah de är ingenting att klaga över
Jag: nej
Amanda: nej värkligen inte
Jag: aaa.. hälsa din... gubbe
Amanda: hejdå
Jag: hejdå, puss puss.


Kommentarer
Postat av: ...

Ni e så Fortis!<3

2010-10-01 @ 15:13:07
Postat av: ...

du får skriva vad hon säger!!

2010-10-01 @ 15:16:02
Postat av: mattias

haha random tant! xD<3

2010-10-03 @ 00:20:20
Postat av: sluggis

Din röst är så söt

2010-10-09 @ 15:06:43
Postat av: Pia

va fan?!

2010-10-10 @ 17:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0