Jag älskar dig Molly<3


Molly<3

jag älskar dig så jävla mycket, du betyder värkligen allt för mig<3
skulle aldrig klara en dag utan dig.
du e så himmla underbar och omtänksom
lämnar du mig blir allt en katastrof allting:(
lämnar du mig blir mina tårar till floder:(
lämnar du mig tar jag livet av mig:(
lova att aldrig lämna mig?:(
vem är jag utan dig? jag är ingen utan dig. om du är deppig mår dåligt, känner dig utfryst. du vet att jag lyssnar på alla dina problem. jag vet att jag kan lita på dig, och jag hoppas du kan lita på mig.jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, förmodligen skulle jag inte finnas till längre.om du lämnar mig blir det en katastrof allting, och jag skulle inte klara en dag till. du är den enda som får mig känna så här bra. jag kommer aldrig låta dig gå. så oroa dig inte! jag har allt man kan önska sig med dig. jag kommer alltid älska dig oavsett vad du säger, kallar mig, gör mot mig, älskar jag dig ändå.

jag älskar dig för den du är, och den du är, är underbar. vem har någosin haft en bättre vän än du på denna jord. jag e så lycklig med dig. jag lämnar dig aldrig.
hoppar du, hoppar jag.
dör du, dör jag.
fångar dig om du faller.
du är den bästa, du är så omtänksam och lyssnar på ens problem<3
jag behöver dig, du har lovat att aldrig lämna mig och jag tror dig. jag vill alltid vara med dig Molly. hela tiden<3 när jag tänker på dig blir jag sjukt glad, och jag tänker på våran vänskap som ska hålla hela livet. jag kommer alltid lita på dig hjärtat.<3 du är en ängel, och du en underbar ängel, och det bästa är att du är min ängel<3 jag älskar dig mitt lilla hjärtegull. jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig...... det finns inte ord, och inte ork i en människa att säga hur mycket jag älskar dig.
Det är bara du som finns i mitt hövve, jag tänker på dig 24/7,
jag är rädd att jag ska förlora dig:(
jag lovar att ingen i hela sverige har så kul som vi har vi skrattar hela tiden, åt saker som inte ens är kul xd.
jag började fan gråta när inte vi hade träffats på tre dagar:'(
det räcker att vi bara kollar på varandra så fattar vi vad vi menar.
börjar gråta ibland när jag tänker på gammla minnen med dig.
du är mitt allt gumman<3
jag älskar dig så mkt så det gör ont:'( <3
För världen kanske du bara är en person men för mig är du hela världen<3
Äkta vännskap varar förevigt<3
Think about you all the time<3
Va hade jag gjort utan dig mitt lilla hjärtegull.
du får mig må bra<3
När jag inte hör din röst känner jag mig tom:(<3
Om inte vi träffas snart blir jag helt tokig!
Molly, jag älskar dig för den du är,
och den du är, är underbar<3
jag vill inte gråta tårar något mer:(
är så jävla rädd att förlora dig, så jag börjar gråta:(
du får fan inte lämna mig:'(<3
Vi har alltid jätte kul tillsammans
bara dig jag kan snacka med om det är något, ingen annan förstår så bra som du.
litar på dig till 100% hjärtat<3
Ta min hand och släpp den aldrig!
allt med dig e så jävla underbar<3
du betyder guld för mig Molly<3
Som solen värmde jorden, så värmde du mig<3
Du är den rätta för mig Molly<3
ingen kan ta din plats i mitt liv<3
I love you more then words can say<3
jag behöver bara dig i mitt liv, du betder så mycket för mig<3
jag vill inte vara utan dig hjärtat<3
du får mig le,
du får mig skratta,
du får mig att må bra,
du får mig att orka alla dagar<3
du är värld hela världen
hand i hand livet ut<3
I can´t explain how much i love you<3
jag kommer gråta mer än världens vatten,
och skrika så högt att hela universom hör,
om du lämnar dig eller jag någonsin skulle förlora dig<3
Jag älskar hela dig, ditt underbara leende<3

DU HAR GJORT MITT LIV SÅ UNDERBAT, DE GÅR INTE ATT BESKRIVA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0