skolfoto


Hej min blogg:D
här är skolfotot me min klass, jag ser helt cp ut
som på alla skolfoton. -Min klass e så cool. jiihooo..

Aja.. idag har jag inte gjort så mkt typ bara varit i skolan, inte alls kul!
men ah de va iallafall inte katt-mat i skolan idag, de gick la och äta
ovanligt bra ja(y'
Slutade 14:30 idag sjukligt segt me skolan asså..-.-

men aja sen kanske jag drar på innebandy, kommer inte spela, orkar
inte de he-he (;
får se om jag hittar på något annat(:

Här är en låt jag typ lyssnat ganska mkt på idag(y'
Gavin DeGraw – Chariot

Och Yohan tyckte jag skulle skriva att han va bäst
så..

Yohan är bäst(;


Kommentarer
Postat av: Yohan

haha, när e innebandyn? :)

och jilar du att skriva aja? xD

2010-09-28 @ 16:35:11
Postat av: Sandra

Villken klass går du i? :O

2010-09-29 @ 16:37:30
URL: http://sandraa.blogg.se/
Postat av: pontus

vågar du visa dej i dina tuttar på msn

2010-10-13 @ 17:58:15
Postat av: Anonym

vad heter han fjärde från vänster på nedre raden??

2010-12-10 @ 21:08:54
Postat av: Hanna Skattberg

SVAR till anonym: Han på nedersta raden, fjärde från vänster, heter Alexander Bengtsson....



va då känner du han?

2010-12-10 @ 21:13:07
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0