Tvååker med Jasmine


Sitter och dricker en kall cola så gött, försökt göra de här inlägget i c en timme nu men inte haft tid för folk skrivit och så snackat i tele och gjort massa men men.. idag va jag i Tvååker med Jasmine iallafall, kollade film först för de regnade sen drog vi ut träffade Merzedec och Ob, sen kom Mikael snackade med han en stund, sen kom pappi och hämtade mig och nu sitter jag här hihi(a)
Drar iallafall till Tvååker i morgon med sen kanske stan en stund med får se hur de blir(:
Godnatt hamster puss


Kommentarer
Postat av: Miranda :)

Godmorgon :)



Ja gärna, fast jag vet inte hur man gör... :(

Kan du förklara?



Kram :)<3

2011-08-06 @ 10:01:13
URL: http://mirrizanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej jag har nu statat upp en blogg om Justin Bieber, där kommer du få dom senaste nyheter och skvallret. Vi lovar att skirva minst 5 inlägg och ibland kan de dyka upp över 10 inlägg per dag! Vi hoppas på att du vill följa bloggen :) ha en bra dag kramizar <3



Just det du hittar bloggen på: NeverSayNever.tk

2011-08-06 @ 15:05:36
Postat av: Rebecca

Ååh vilken fin topp! Vart har du köpt den om jag får fråga ? :) Mycket fin blogg också, kram

2011-08-08 @ 16:22:02
URL: http://livetsomrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0