Hej, tänkte...

Hej, tänkte berätta lite om min dag har ju inte bloggat så mycket va ja gjort så här lite då och då men ja iallafall.... Har varit hos My hela dagen idag iallafall, badade i pool sen drog vi till ett annat ställe vid nån fotbollsplan och solade där sen har vi la gjort lite olika saker gitarr och sånt(;
Och nu är de bestämmt ska med My till Kläppen den 16, dagen efter skolavlutningen kommer va där från torsdag till söndag riktigt nice kommer de bli ju:D
Men iallafall nu ska jag fixa mig sen blir de väll sängen, skola i morgon ju:( inte alls kul men snart lov ju så jaja!(;

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej, allt bra ? :)

2011-06-07 @ 17:33:10
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Hanna Aarea

hej gull, tänkte fråga om du inte orkade fixa en ny design åt mig? :)

jag e så dålig på sånt, o tycker din design e super fin :)

puss&kram ♥

2011-06-07 @ 19:33:40
URL: http://hannaangelicaaarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0