Jordgubbar i choklad

Hej, inte hunnit bloggar på några dagar men i förrgår va jag ute med Jasmine iallafall så träffa vi rasmus och några andra sen lite senare va vi ute med Elsa och Julia och drog in vid 2 eller något, så sov Jasmine hos mig, därför ja inte hunnit bloggar för har inte varit inne på datan(:

Sen igår vakna Jasmine hos mig ju, sen trog hon hem lite så fixa vi oss sen trog vi ut och träffa Tobias Nicklas, johan + lite annat folk, piss väder med så vi trog hem en stund till Jasmine kollade tv och åt jordgubbar i chocklad snacka om gott haha^^ ah men sen trog vi tbx till Tobbe och dom till 12 eller något och då träffa vi Elsa och Julia(: (eftersom jag inte hunnit blogga så blir de lite mer kort om dagarna och skriver inte så noga^^ men de är ju sommarlov vafan då ska jag hitta på saker inte sitta inne vid datan(; )

Kommentarer
Postat av: Linnea S ♥

Gud va gott med jordgubbar o choklad!

Va gärna med i dagens blogg hos mig det är bara att kika in om du vill :D

2011-06-19 @ 21:47:09
URL: http://neaseevers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0