Lixom vf tror dom jag har satt upp....

jao va har jag gort idag?, ingen vanlig skola idag iallafall, bussen till stan sen till någon simmstadio, och först spelade vi bol(gammlingspel) sen blev de ''bada'' Nej.. jag badade inte, hade bytt om till bikini och sånt sen när man kom ner hade ju lärarna damp bara du måste duscha håret innan och ta bort sminket.. lixom förlåt ska bara simma dom där 4 längderna sen upp igen.. & dom bara nej nu går du in och gör de... man bara -.-.. Lixom vf tror dom jag satt upp håret i en toffs? jo kanske för jag hade tänk att jag inte skulle blötta ner de... -.-

Men jaja nu ska jag iallafall äta sen hoppa in i duschen fixa sig.. och lite andra grejer till ismorgon för då är de sommarlov:DD shiit va gött!, efter skolavslutningen i skolan så blir de stan med Jasmine så ska vi träffa några sen blir de träslöv tror jag vi skulle till!
Men ni får ha de så bra så länge puss(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0