Om går dagen i stan och lite över allt



oj.. okej ska se om jag orkar.. går dagen började väll med att vi hade skolavslutning sen vid fem åkte Jasmine & jag in till stan gick runt lite träffa några(elin emma jula) så gick vi väll runt lite träffa lite folk och snacka sen, va de såna där band som spelade inte för vi kollade så mycket men ah och då blev de ju bara mer och mer folk så man träffa ju massa olika, efter de skulle ju han där daniel adams ray sjunga sina låtar, då stod vi ju längst fram tills vi skulle träffa nice och tobbe så vi fick gå ut duktigt! ah sen va vi väll där til kanske 1 eller 2 eller va de va, sen istället för tråkiga bussen så fick vi åka med affe med epan hem så åkte alex & totte me, ah sen gick vi bara runt där vi bor så träffa vi elin och emma igen så satt vi och snackade tills kl va c 3 kanske, så träffa vi några vilka de nu va har redan glömt de bra(y), men ja efter vi träffa dom så träffa vi jesper & linus så satt vi och snackade och sen gick runt, sen gick vi hem till jesper vid fem kanske de va, och sen har vi varit upp tills nu, eller ah somnade typ en lite liten stund hos han men ah.. nu kska jag ta mig något och äta inte ätit sen i förr går. Och sen ut och sola tror jag då lär ag ju somna så de blir jätte bra(:
ja de va väll lite kort om vad vi gjorde igår, bloggar mer sen när jag orkar lite små trött nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0