Dagarna jag inte haft tid att blogga

Ute med Ida igår träffade Niklas, Adam, Emil, Kein och nån mer, åkte båt men en jävla massa vågor så mö med vaten i båten och man blev ju inte lite blött eller så;) efter de träffade vi Alexander, Erik och Viktor följde idag hem för at hämta saker så vi kunde tälta jag och Ida! så gick jag och Alexander med Erik och Viktor till bussen, sen gick själv med Alexander en stund och snackade sen hem hämtade jag saker så Ida och jag kunde tälta.
Så trog jag och Ida till campingen och träffade Niklas och Kevin sen träffade vi Viktor va med han ett bra tag sen drog vi till tältet satt och snackade sen sov vi lite(a)
Och idag drog jag och Ida hem vid kanske 1 eller något, så fixade jag mig snabbt sen träffade jag Molly, gick vi ner mot hamnen satt och tog de lugnt snackade lite, sen skulle Molly hem då drog jag och träffade Viktor Madde och Amanda ist, sen kom Alexander och Affe, sen hem igen i onördan:O för då ringde ju Affe igen och ville träffas snabbt så drog och träffade han och Viktor, och nu sitter jag här och dricker daft hihi(a)
Och imorgon blir de stan och träffa Cornelia så får vi se vad vi hittar på:D puss hej


Kommentarer
Postat av: Sandra

SVAR: Hej själv! Jo det är väl OK, själv? ;)

2011-08-09 @ 21:40:37
URL: http://damii.blogg.se/
Postat av: maisahjuevesano

fin blogg ! :)

2011-08-10 @ 11:40:42
URL: http://duvetmaisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0