så blev inte de jag tänkte mig

Inte gjort de jag skulle idag kan man säga, efter skolan kollade jag på en film som va kanske 40 min, sen somnade jag i tre timmar sen kom mina päron hem och ingen mobil för den ''kommer i morgon'' -.- jätte kul att vänta länge när mobilen jag har nu inte funkar.. men jaja sen efter de åt jag sen tv, så blev inte de jag tänkte mig!
Och i morgon blir de skolan somvanligt sen träffa Jasmine sen senare på kvällen tror jag de blir att jag drar hem till Andre(:

+ jätte kul att de är fler som läser min blogg nu och har ändå inte gjort så många inlägg men många som kollar in kul! fortsätt så:D

Kommentarer
Postat av: mahtab

va gärna med i dagens blogg!<3

2011-08-26 @ 15:48:37
URL: http://matiib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0