Tävling - Vinn valfritt äkta löshår!

Hej, tänkte tipsa om att du kan vinna äkta löshår på http://www.beleza.se/ /
http://www.beleza.se/tavla-om-loshar

Hårförlängning - Äkta Löshår - Remy Hår

Välkommen till BELEZA.se

Skönhet på nätet - 100% äkta remy hår av högsta kvalité.
Köp din hårförlängning billigt hos BELEZA.se!

 

Kundreferenser:

"Jag tyckte håret var jättefint, man märker verkligen att det är äkta remyhår. Det är tyvärr många löshårsbutiker som säljer syntetiskt hår under namnen "äkta remy", men det här var verkligen äkta vara! Det är väldigt billigt också. Kommer absolut att handla hos er fler gånger! :)"

"Jag är otroligt nöjd! Hårförlängningen är över min förväntan och hårfärgen exakt som min egen. Har hårförlängningen i nu och trivs jättebra! Tack så mycket för allting! Ett stort plus för den snabba leveransen också!"

"Jag har mottagit håret och blev positivt överraskad. Jag är väldigt nöjd med håret, det var fylligt och bra kvalité. Jag kommer definitivt att handla hos er fler gånger och tipsa andra om att göra det också!"

"Superbra priser och super bra hår! Är väldigt nöjd med er på Beleza! :)"

"Nu har jag fått håret och är SUPERNÖJD!! färgen passa mig perfekt!
Kommer handla fler gånger! :)"

"Håret var jättebra! Trodde att det skulle vara betydligt sämre med tanke på priset, men chansade iallafall och det gjorde jag rätt i! Kommer absolut att handla härifrån igen! :)"

"Jag måste tacka för ett snabbt svar på mitt mail och lika snabb leverans! Håret är helt fantastiskt. Var lite nervös att färgen inte skulle passa men jag fick exakt samma nyans som jag har på mitt hår, vilket gör att jag kan använda det redan ikväll. Här kommer jag att handla fler gånger."

"Tack så mycket! Jag är nöjd med leveransen, färgen är fin också!"

"Håret var superfint, det var verkligen bra! Tack så mycket och jag ser fram emot att handla hos er igen!"

"Jag är otroligt nöjd! Kvalitén är super! Färgen passar perfekt, man märker ingen skillnad överhuvudtaget!"

"Jag har fått löshåret nu och det passade mycket bra! Jag tackar för leveransen och att det var väldigt bra service hos er!"

"Jag är sjukt nöjd med håret! Stort tack!"

"Jag fick håret igår och jag blev jättenöjd. Jag tycker att ni har varit bra, flexibla och snabba på att svara via mail (så fortsätt med det). Jag blev jättenöjd med håret och har inget negativt att säga. Massa ++++."

"Jag har mottagit håret och är helnöjd. Färgen var helt perfekt och smälte in i mitt hår. Det gick bra att styla och locka som jag önskade. Jag har rekommenderat er till andra som tyckte det var jättefint."

"Fick håret idag, och det är superbra! Det trodde jag aldrig :) Färgerna är nog dock lite ljusare i verkligheten, men det gjorde ingenting! Supersnyggt. Tack!"


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Okej, samma här... svarar på kommentarer och kollar på tv :)



Vad ska du hitta på i kväll då? :3

2011-08-19 @ 17:18:41
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/
Postat av: Beata

Sv; Jaha, nej inte mycket :) Hoppas du får det kul på festen :D!

2011-08-19 @ 17:32:19
URL: http://troublebubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0