sjuk dag, polisen och skit.

Hej, helt sjuk dag idag, åkte till stan med Amanda, Madde, Ida och alice, först ett jävla bråk, med några som inte ens har med saken att göra helt jävla cp ;s fattar inte vf dom lägger sig i, aja..
efter en stund blev de massa skit med polisen så de va någon jävla tant som ringde polisen, så satt madde jag alice ida, ida h, amanda och annie och väntade på alice i en timme medans hom snackade med polisen, allt kommer fan bara bli skit nu. vill ni veta mer skriv.
Aja köpte kläder me som jag kan ha på festen gött de:D
och nu har jag precis gjort klart matte läxan och kollat på Top Model (y'
Hör av mig mer i mon.

Finns alltid för din gmn de vet du, älskar dig. §

pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0