Lite bilder sen stan med My idag...








Lite bilder sen stan med My idag, haha massa konstiga folk i stan.. väntade på My så kom de en gubbe fram till mig och bara eh du.. jag bara ah.. han abra du va jävligt snygg.. jag abra ehm ah tack?:S haha så gick ja i väg jävla pedddddo gubbe typ xd
Sen så när my gick uppe på något grejemoj... kom de en jävla norsk fyllo gubbe och skrämde livet ur oss och bara DÄR FÅR MAN INTE GÅ och massa skit fatta ju typ inte va han sa heller för han va norsk haha så jävla fult xd
Ah sen hände de lite mer saker men ah skit samma^^

Just nu sitter jag och kollar lite på tv iallafall, inte precis något jätte bra men jaja^^
Bloggar mer sen iallafall puss

Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-06-02 @ 23:15:14
URL: http://kisskill.blogg.se/
Postat av: Suneeta & Chanel

Vilka fina bilder! =)

2011-06-03 @ 19:59:37
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0